سامانه استعلام تعداد خطوط تلفن همراه مشترکین در اپراتورها

سامانه استعلام تعداد خطوط تلفن همراه مشترکین در اپراتورها

پاراف سامانه استعلام تعداد خطوط تلفن همراه مشترکین در اپراتورها : در این سامانه کلیه مشترکین چهار اپراتور کشوری همراه که حداقل یک سیم کارت به نام خود در یک اپراتور داشته و کد ملی ایشان نیز در بانک اطلاعاتی اپراتور تامین کننده سیم کارت به صورت صحیح ثبت شده است می توانند با انجام مراحل بعد از تعداد خطوطی که به نام ایشان در هریک از اپراتورهای مذکور ثبت شده مطلع شوند.

برای دسترسی به این خدمت به نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ:

۱- پس از دریافت استعلام از سامانه و دیدن مغایرت چه باید کرد؟  پس از مراجعه به دفاتر با اعلام شماره های تحت مالکیت خود که از وجود انها اطلاع دارید متقاضی سلب مالکیت تمام سایر شماره های ثبت شده به نام خود باشید. این تقاضا را به صورت کتبی مرقوم وامضا نموده و به دفتر تحویل نمائید. درصورت مواجهه با هر گونه مشکل در دفاتر اپراتور ها وعدم رسیدگی به درخواست شما خواهشمند است مراتب را از طریق همین ادرس ویا روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیوئی گزارش فرمائید تا در اسرع وقت موضوع توسط بازرسین سازمان رسیدگی گردد.

۲- آیا امکان دارد از شماره هائی که به نام من ثبت شده و من از وجود آنها اطلاع ندارم،مطلع شوم؟ اعلام شماره ها به مشترک غیرقانونی بوده و افراد فقط می توانند متقاضی سلب مالکیت از خود باشند

۳- آیا هنگام مراجعه به دفاتر جهت انجام امور پس از استعلام سامانه، می بایست هزینه ای پرداخت نمود؟ درصورتی که مراجعه کننده به دفاتر، متقاضی سلب مالکیت خط تحت مالکیت خود باشد به نحوی که خط مذکور به اپراتور بازگردانده شود،به استثناء بدهی احتمالی خط دریافت هرگونه هزینه ای از مراجعه کنندگان تخلف محسوب می گردد.بدیهی است سایر موارد مطابق با تعرفه مصوب مستلزم پرداخت هزینه می باشد.

۴- آیا در صورت فراموشی کد رهگیری، امکان بازیابی آن وجود دارد؟ استعلام مجدد به شما خطای ۱۰ روزه بعلاوه کد رهگیری استعلام قبلی را باز می گرداند.همچنین با ورود کد رهگیری دریافتی،یک بار می توان درخواست پیامک مجدد نمود.پاراف.