دانلود فایل تصویری نرمش های اصلاحی

دانلود فایل تصویری نرمش های اصلاحی

دانلود مجموعه نرمش و ورزش های اصلاحی:

نرمش عبارت از حرکات کششی و نرمشی است که در همه جا و همه وقت می توان آن را انجام داد. اگر جنبه های مدیتیشن و تمرکز را از یوگا برداریم، حرکات یوگا را می توان نرمش نامید. نرمش بدون بالا بردن زیاد ضربان قلب عضلات بدن را کشش داده و به شادابی بدن می انجامد . با به گردش درآوردن جریان خون در تمام قسمت های بدن خصوصا”در آغاز روز نشاط را به ارمغان می آورد. و مشکلی هم با پایین بودن قند خون ندارد.

در اینجا لازم است راجع به تولید انرژی در بدن توضیحاتی را ارائه شود:

بدن برای رساندن اکسیژن و دفع دی اکسید کربن و همچنین برای رساندن مواد غذایی ودفع مواد زائد از سلول ها ضربان قلب و تعداد تنفس را افزایش می دهد . تا ۳۰ ثانیه بعد از شروع فعالیت انرژی بدن از طریق (ATP) آدنوزین تری فسفات که به انرژی آنی مشهور اند تامین می گردد. (ATP) انرژی ذخیره در عضلات و کبد می باشد ولی بسرعت پایان میابد. برای باز سازی این ذخایر به اکسیژن نیاز است.

اکسیژنی که می بایست برای باز سازی (ATP) به عضلات بیاید پس از چند دقیقه میرسد . بنابر این بدن از ذخایر گلیکوژنی خود استفاده کرده و با سوزاندن قندها به شکل ناقص انرژی لازم را فراهم می کند.

بنابراین از ۳۰ ثانیه بعد از شروع فعالیت تا ۳ دقیقه انرژی بدن بصورت بی هوازی تامین می گردد و مقدار زیادی اسید لاکتیک در خون تجمع می کند ویکی از عوامل خستگی در آغاز فعالیت تجمع همین اسید لاکتیک است.

در صورتی که فعالیت ادامه یابد انرژی مصرفی از طریق سیستم اکسیژن تولید می شود یعنی اکسیژن لازم برای سوزاندن قندها و چربی ها در اختیار بدن قرار می گیرد.

به جرات بانک فایل پاراف یکی از بهترین مجموعه های نرمش و ورزش در خانه و یا در منزل را برای شما علاقمندان تهیه نموده است.

بسته فوق شامل نرمشهای اصلاحی قوس کمر، پای ضربدری، پشت کج، تمرینات کششی، تمرینات بدنسازی، حرکات با توپ، تمرینات در آب ویژه خانمها و آقایان و نرمشهای عمومی خانمها و آقایان زیر ۴۰ سال است.

این بسته تشکیل شده است از چندین فایل عکس بصورت پوستر دیواری که شما میتوانید نسبت به چاپ و الصاق آنها در محل مورد نظرتان اقدام کنید.

20,000 RIAL – اضافه‌کردن به سبدخرید

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 0
دوست نداشتم: 0
میانگین امتیازات: 0