ورزش آپارتمانی

دانلود فایل تصویری نرمش های اصلاحی و حرکتی

پاراف دانلود فایل تصویری نرمش های اصلاحی و حرکتی : نرمش عبارت از حركات كششي و نرمشي است كه در همه جا و همه وقت مي توان آن را انجام داد. اگر جنبه هاي مديتيشن و تمركز را از يوگا برداريم، حركات يوگا را مي توان نرمش ناميد. نرمش بدون بالا بردن زياد ضربان قلب عضلات بدن را كشش داده و به شادابي بدن مي انجامد . با به گردش درآوردن جريان خون در تمام قسمت هاي بدن خصوصا”در آغاز روز نشاط را به ارمغان مي آورد. و مشكلي هم با پايين بودن قند خون ندارد.

لینک دانلود در پایین صفحه

توجه به ورزش و فعالیت بدنی به عنوان راهکار اصلی پیشگیری و نیز درمان بسیاری از بیماریها محسوب شده و عامل ایجاد سلامت عمومی و کاهش سطح ناتوانی در جمعیت بیمار می‌گردد. بسیاری از این بیماریها ، همچون دیابت نوع دوم و بیماریهای قلب و عروق ، قابل پیشگیری هستند و در جامعه صنعتی امروز ، توجه به ورزش را به عنوان موثرترین عامل پیشگیری در نظر می‌گیرند.

نرمش و تمرینات بدنی ، جز بسیار باارزشی از ورزش است که باعث پیشگیری از بیماری و ناتوانی جسمی می‌شود. الگوی زندگی اگر شامل تمرینات بدنی باشد، فواید طبی چشمگیری به همراه خواهد داشت. یک برنامه مناسب ورزشی سلامت انسان را تضمین می‌کند و خطر بسیاری از بیماریهای متداول را کاهش می‌دهد. بنابراین ورزش مرتب می‌تواند طول عمر را افزایش دهد.

بدن براي رساندن اكسيژن و دفع دي اكسيد كربن و همچنين براي رساندن مواد غذايي ودفع مواد زائد از سلول ها ضربان قلب و تعداد تنفس را افزايش مي دهد . تا 30 ثانيه بعد از شروع فعاليت انرژي بدن از طريق (ATP) آدنوزين تري فسفات كه به انرژي آني مشهور اند تامين مي گردد. (ATP) انرژي ذخيره در عضلات و كبد مي باشد ولي بسرعت پايان ميابد. براي باز سازي اين ذخاير به اكسيژن نياز است.

اكسيژني كه مي بايست براي باز سازي (ATP) به عضلات بيايد پس از چند دقيقه ميرسد . بنابر اين بدن از ذخاير گليكوژني خود استفاده كرده و با سوزاندن قندها به شكل ناقص انرژي لازم را فراهم مي كند.

بنابراين از 30 ثانيه بعد از شروع فعاليت تا 3 دقيقه انرژي بدن بصورت بي هوازي تامين مي گردد و مقدار زيادي اسيد لاكتيك در خون تجمع مي كند ويكي از عوامل خستگي در آغاز فعاليت تجمع همين اسيد لاكتيك است.

در صورتي كه فعاليت ادامه يابد انرژي مصرفي از طريق سيستم اكسيژن توليد مي شود يعني اكسيژن لازم براي سوزاندن قندها و چربي ها در اختيار بدن قرار مي گيرد.

بانك فايل پاراف يكي از بهترين مجموعه هاي نرمش و ورزش در خانه و يا در منزل را براي شما علاقمندان تهيه نموده است.

بسته فوق شامل نرمشهاي اصلاحي قوس كمر، پاي ضربدري، پشت كج، تمرينات كششي، تمرينات بدنسازي، حركات با توپ، تمرينات در آب ويژه خانمها و آقايان و نرمشهاي عمومي خانمها و آقايان زير 40 سال است.

اين بسته تشكيل شده است از چندين فايل عكس بصورت پوستر ديواري كه شما ميتوانيد نسبت به چاپ و الصاق آنها در محل مورد نظرتان اقدام كنيد.

20,000 RIAL – اضافه‌کردن به سبدخرید

دانلود فایل تصویری نرمش های اصلاحی و حرکتی

امتیاز شما به مطلب

دوست داشتم: 0
دوست نداشتم: 0
میانگین امتیازات: 0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *