درج صحیح عناوین شغلی در صورت مزد و حقوق بیمه شدگان الزامی شد

درج صحیح عناوین شغلی در صورت مزد و حقوق بیمه شدگان الزامی شد

پاراف درج صحیح عناوین شغلی در صورت مزد و حقوق بیمه شدگان الزامی شد : سید مجتبی موسوی مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: به موجب ماده ۲ آئین نامه طرز تنظیم صورت مزد و حقوق، درج صحیح کد شغل و عناوین شغلی در لیست حقوق و مزایای بیمه شدگان از یکم فرودین سال ۱۳۹۵ الزامی است.

کارفرمایان و نمایندگان قانونی آنها در هنگام تنظیم صورت مزد و حقوق کارکنان با تکمیل تمامی بخش های لیست بخصوص درج صحیح عنوان شغلی طبق جدول مشاغل اقدام کنند.

وی   با اعلام این مطلب گفت: تمامی واحدهای اجرایی استان قم از ابتدای سال ۹۵ از دریافت لیست های حق بیمه که فاقد شغل و یا دارای مغایرت در عنوان یا کد شغلی با جدول مشاغل سازمان هستند، خودداری می کنند.

وی اظهار داشت: برای اطلاع از آخرین وضعیت نگارش مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin. ir به صفحه دریافت لیست و برگ پرداخت حق بیمه/ لیست حق بیمه/ گزینه” جدول مشاغل سازمان” مراجعه و جدول مربوطه را دریافت کنند.

وی افزود: سامانه دریافت لیست حقوق و مزایای بیمه شدگان در دو شیوه حضوری و اینترنتی اصلاح شده است.

وی اظهار داشت: برای اطلاع از آخرین وضعیت نگارش مذکور از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin. ir به صفحه دریافت لیست و برگ پرداخت حق بیمه/ لیست حق بیمه/ گزینه” جدول مشاغل سازمان” مراجعه و جدول مربوطه را دریافت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم ادامه داد: کارفرمایان در صورت عدم مشاهده شغل درخواستی در جدول مشاغل سازمان تامین اجتماعی می بایست درخواست کد عنوان شغلی مدنظر خود را به شعبه محل بیمه پردازی ارائه تا سایر مراحل آن مطابق ضوابط مربوطه انجام شود.

وی با اشاره به زمانبر بودن فرایند اصلاح و در صورت لزوم تخصیص کد شغلی جدید توصیه کرد که کارفرمایان قبل از روزهای پایانی اسفندماه نسبت به ارسال لیست حق بیمه و اطمینان از صحت اطلاعات مذکور اقدام کنند.پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم.