سامانه های ارتباط و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

سامانه های ارتباط و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی

پاراف سامانه های ارتباط و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و برنامه ریزی :همه کارمندان، کارشناسان و سایر آحاد مردم در صورتیکه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و یا هر موضوع دیگری را جهت طرح در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور دارند می توانند از طریق سامانه های زیر اقدام کنند.

سـامـانـه ارتـبـاطـات مـردمـی:
کلیه هم وطنان گرامی می توانند از طریق این سامانه درخواست های خود را در موضوعات مختلف با مرکز روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مطرح نمایند. پس از ثبت اطلاعات فردی، نوع درخواست و متن درخواست را وارد نموده و در صورت تمایل مستندات درخواست را ضمیمه فرمایید. در پایان یک شماره پیگیری صادر خواهد شد که لازم است جهت پیگیری های بعدی نگهداری نمایید. دسترسی به سامانه مذکور از طریق آدرس اینترنتی زیر امکان پذیر است:

http://ertebat.mporg.ir/User/Default.aspx

سـامـانـه رسـیـدگـی بـه شـکـایـات:

هموطنان گرامی می توانند از طریق این سامانه، شکایت های خود را در خصوص موضوعات مرتبط با وظایف این سازمان مطرح فرمایند. لطفاً پس از ثبت اطلاعات فردی، نوع و متن شکایت را وارد و در صورت نیاز مستندات آن را ضمیمه نمایید. در پایان یک شماره پیگیری صادر خواهد شد که لازم است برای پیگیری های بعدی نگهداری شود. دسترسی به سامانه مذکور از طریق آدرس اینترنتی زیر امکان پذیر است:

http://shekayat.mporg.ir/User/Default.aspx